Random Football Stuff


#663

Arsenal should give him a social media gig. He would be a hit.


#664

So he is a clochard? :cech:


#665

Horrible news.

I hope he gets the help he needs ffs. We need to reach out to him.


#666

We could definitely pay him 60k a year to be a social media ambassador for the club hahaha. He wouldn’t return to being footballer rich but by normal standards he’d be really well off, get him a decent gaff and start chipping away at whatever the bailiffs are after him for.

Arsene show us that famed loyalty to your players an sort it out!


#667

I’d be very resistant to the idea of the club getting involved with Eboue without getting the full facts of the situation especially when a court has issued a verdict against him in relation to child visitation.

We’ve only heard one side and we would not want Arsenal to endorse a person who has behave poorly with on going legal issues.

Sounds cruel but it’s best for the club to stay out. Eboue should look to his footballer friends tbh


#668

He lost his ability to be a football player for a year because he didn’t pay his agent, is blaming all of his financial woes on his ex wife, is not allowed to see his kids and lost a sizeable sum of his assets to his ex wife in a divorce settlement. I’d be willing to be he is much to blame for the lions share of his current woes.

I agree with @sevchenko that there is probably more to this story.


#669

Yeah but he’d be a great social media ambassador, I’m saying he deserves the job on merit :yum:


#670

https://twitter.com/yousefteclab/status/944957721735872512


#671

And she was not even hot, i would understand if he goes crazy with a hotty/gold digger but with an ugly one is even worse hahaha.


#672

:speak_no_evil:

Our boy Aaron Ramsey repeated the trick,
And Jose Mourinho was a tedious prick.

In October we had Koeman’s head on a stick,
And Jose Mourinho was a tedious prick.

Tottenham Hotspur you’ll always be shit
And Jose Mourinho will be a tedious prick.


#673

Interesting…
https://twitter.com/korontoz/status/944915415968382976

More…


#674

@Phoebica Gotta respect OAFC’s social media personality. :wink: :giroud3:

https://twitter.com/officialoafc/status/945232240606437376


#675

Best part is the doorbell and it’s lovely example of typical English craftsmanship :rofl:


#676

Glad to see Eboue is getting a bit of help during hard times :+1:


#677

Yeah rumour has it Galatasary might offer him some kind of coaching role


#678

Great sense of humour from one of the lads who survived the football team plane crash. :joy::clap:

0:50 onwards.


#679

Is that a competitive match?


#680

:slightly_smiling_face:

https://twitter.com/guardian_sport/status/947436935252987905


#681

Here’s the full story seriously sad
https://youtu.be/MIW_swWGcr8


#682

Divorce proceedings really need to be revised worldwide.
That said, I never realized it was so bad that it can render a man penniless & homeless.