The Official Formula One thread


#944

Think Vettel is settling for the 2nd.
STRIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEE for Leclerc!
The race is pretty much over now.
Vettel hs surely a problem. Too slow.
Vettel is ok. The VSC fucked him up.
Well-done Ricciardo. Deserved win! Vettel gains 3 points on Hamilton though.


#945

Hero win. No MGUK after lap 27. Lucky it was Monaco but still great from Ric.


#946

It’s not that impressive, he just had to drive and not put it in the barrier.

Rosberg did the same a few years ago.

China was much better.

Lewis telling it like it is


#947

They had this on in the pub I was in and legit I got bored after 5 laps :joy: reminded me why I stopped watching f1. They have to find a way to make it more interesting for the neutral


#948

Just needed Max to crash into someone :mustafi:


#949

Indy 500 was a really good race tho. I watched both and yeah monaco was a snoozer.


#950

They shouldn’t race in Monaco anymore. Yes, it’s a historical track, but it’s up with the modern F1.


#951

Max in the press conference today

‘‘Im tired of all these questions’’

‘‘Next time I’m going to headbutt someone’’

:joy:


#952

Max so triggered haha


#953

Trying to live up to his fathers rate of assholeness.


#954

Gonna be a cracking qualifying. @Electrifying


#955

Pole for Seb! Yes!


#956

Kimi though :xhaka:

Such a bottlejob

Also so predictable that max will take somebody out tomorrow divebombing into turn 1. Hope it’s Merc for once.

Oh, who am I kidding :xhaka:


#957

And you still prefer Kimi to Seb :xhaka:


#958

Good start from Vettel.
FUCKING HELL! WHAT A CRASH!
Lol! Another contact :rofl:
Already the fastest lap for Vettel.
Vettel is flying.
Lewis is very nervous :kos2:
Pit stop for Verstappen and Hamilton.
Ricciardo above Hamilton after his pit stop!
Impossible for Kimi to stay in front of Max.
FFS Kimi! You should have passed Lewis here!
Pit stop for Bottas.
Great pit from Ferrari.


#959

Did anyone else see the grid interviews before the race started?? Hector Bellerin was standing there talking to some woman and the Sky reporter walked up and said to him, excuse me may i speak to your beautiful friend here? The guy had no clue who Bellerin was, he just turned and walked away in shame lululul. Apparently she was some super model there to support Lewis :joy::joy:


#960

Gucci boy is in Canada?


#961

Nando has to retire.
Vettel 6.2 seconds up.
Verstappen can still get past Bottas.
GET IN SEB! Fantastic win! Top of the Championship again!


#962

:arteta:

Ted Kravitz with the DISRESPECT on poor Hector hahahaha


#963

Hahahaha the other guy didn’t recognize him either. Damn mad disrespect to Gucci boy all weekend in Canada :joy::joy::joy::joy: